Krátkodobá akce

03.11.2011 19:50

Zapojila jsem se do akce, kterou vymyslela Ajka se Světluškou "Každý každému kousek", kdy si zúčastněné Marinky posílají mezi sebou dílky, ze kterých pak vznikne polštář, deka, nebo klidně i něco jiného :o). Krátkodobá akce probíhá v malých skupinkách a ta dlouhodobá poběží celou českou republikou, Slovenskem i jinde za hranicema....  :o) ....

Zatím ke mně doputovaly dílky krátkodobé akce a už teď se těším na výsledek :o)

 

takto ke mně doputovaly počáteční dílky - Renatka vše perfektně nachystala, tak zbývalo jen doplnit ten můj :o)

a tady už jsou moje dílky

tady pak už přišité k ostatním

ještě zbývá šest zbývajících od ostatních Marinek ze skupiny a bude hotovo  :o)

 

A UŽ JE HOTOVO.... můj dílek se mi vrátil a rozrostl se o dalších osm kamarádů... tady je výsledek

 

 

ještě musím vymyslet, jestli z topíku udělám polštář, nebo obrázek na zeď

 

:o)))

 

 

 

 

Diskusní téma: Krátkodobá akce

Krása

Světluška 77 | 04.11.2011

Verunko, koukám, že máte organizaci dovedenou k dokonalosti. A co teprve krásné bločky!

Přidat nový příspěvek