Beedrunka

09.11.2011 12:24

Od dětství jsem průběžně vyzkoušela pletení, háčkování, vyšívání, drhání, keramiku, drátování... no prostě mě hnala potřeba pořád něco vyrábět. Pak jsem si dala opravit šicí stroj LADA po Peťově mamince a na něm jsem začla šít - jak říkám - rovné věci - ubrusy, závěsy, polštáře... pak když jsme si pořídili pejska Korálka, tak  jsem mu ušila oblečky  no a jak jsem čekala Ondráška, tak už se to všechno točilo kolem pokojíčku - kapsář, hrací deka, závěsy polštářky do pokojíčku.... Z porodného jsem si koupila svůj první šicí stroj - Veronica 500 - a na tom jsem Ondráškovi k prvním narozeninám ušila své veledílo - kreativní knížku, pak následovaly kalhoty se záplatama a nebýt Belletky a jejího časopisu Marina, tak by to u těch kalhot asi i skončilo :o) ....

 

 


.